perjantai 1. lokakuuta 2010

Vimpat reissupäivät

Käytiin me myös tutustumassa Palermon kasvitieteelliseen puutarhaan. Jänniä kasveja ja puita oli valtavan paljon.
Lauantai aamuna lähdettiin klo 06 yhdelle saarelle (kunnon retkimeininkiä herätä kukonlaulun aikaan, hih), johon matkattiin ensin bussilla ja sitten laivalla. Vuokrattiin saarella päiväksi pyörät ja mentiin ristiin rastiin ympäri sitä. Lämpimään meriveteen oli mukava hetkeksi polskahtaa ja istua tovi rannalla ihastellen turkoosia vettä. Kaunis auringonlasku saatteli meitä takaisin Palermoon.
Sunnuntaina ostettiin mustan pörssin liput jalkapallo peliin Palermo-Inter. Mieheni on fanaattinen jalkapallofani joten olihan sitä päästävä kunnon peliä katsomaan. Olihan siellä aivan mieletön tunnelma. Aivan eri asia olla kotomaassa peliä katsomassa, kuin siellä.
Maanantaina sitten vielä käytiin markkinoilla ostoksilla. Loput pakkailut vielä tehtiin ja lähtö kohti koto Suomea alkoi. Oltiin Tukholmassa klo 1.30 yöllä ja etsittiin ravintola joka oli auki ja pelattiin aamuun asti korttia siellä. Laivaan kun päästiin niin voi sanoa, että nukkumattia ei kauaa tarvinnut kutsua.
Matka oli aivan älyttömän ihana. Kaikkea voisi superlatiivein kehua. Häät olivat upeimmat missä koskaan olen ollut. Herkkää ja kaunista. Kaikki otettiin irti tästä viimeisestä kahdenkeskisestä matkasta vähään aikaan.
Villasukka

1. Ihania kuvia :) me käytiin silloin aikoinaan Barcelona-Real Madrid-pelissä ja tunnelma oli sellainen et ihan hirvitti :D Onneksi isäntäjoukkue voitti kyseisen pelin ja me päästiin ehjinä pois stadionilta.

2. RuusuLiisa: Kiitos :) Joo ne fanit kyllä on oikein fanaattisia faneja, mutta ei kuulemma kyllä yhtään mitään verrattuna Englannin peleihin. Niistähän puhutaan, että fanit ovat oikeasti tosi hurjia siellä. Meillä ei voittanut isäntäjoukkue, vaan vieras joukkue. Mutta mä voitin siitä hyvästä vedonlyönnin. Tietysti sain päättää palkintoni, sukat makkaralla jalallinen lasi ;)